اذهبي الى المحتوى
خُـزَامَى

~ ملتقـى الأحبّـة بأخوات طريــ الإسلام ــق ✿ ~

المشاركات التي تم ترشيحها

ميمونة مين بيكلم بالتلفون؟؟؟؟؟؟؟

 

اصل هما عارفين اخبار بعض ازاي

 

شكلي فهمت غلط

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
يعني مش محتاجة تخسي كتير

طب حاوي وأبدأي معايا الرجيم دا رائع بصراحة

 

حلوة فرعة دي

 

هههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يطمنك حبيبتى

ان شاء الله ناويه فعلا على رجيم

بس مش بتاع التمر لا ان شاء الله هبتدى اقلل في أكلى وأحاول اخفف من الحلويات شويه

وخصوصا انى سمعت ان في الشتاء الجسم بيحرق أكتر من الصيف

وأحاول ارجع للرياضه تانى

بس انا شايفه ماشاء الله وزنك كويس يا ميمونه

ليه عامله رجيم قاسي كده

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

كيف حالكن أخواتي

أم زياد كيف حالك فين كنت هاد الغبور

ماريا لقد اشتقت إليك كثيرا وعندما رأيت اسمك فرحت والله

يسرا حبيبتي كيف حالك

وأنت يا سارة وآلاء القدوس

وبنوتة وميمونة وفي جنة الله أحيا ونسرين

والأخوات الأخريات طبعا هذا ما تذكرته الآن

فأنا أحبكن جميعا وأتمنى أن نلتقي يوما ما

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
ههههههههههههههه أضحك الله سنك يا يسرا

 

شكلها كده فعلا

 

أنا الحمد لله أبقى أبعتلك الرسالة أنت كمان علشان تعرفوا ظروفي

ههههههههههههههههههههه

يا بنت انا بنكشها علشان تنطق

انا كمان ما تقولى للمنتد كله واخلصى ههههههههه

لو بعتيلى ابعتيلى مع سمسمة قلبى اسلاميه

وابعدى عن المشرفات اللى مش بيردوا على الرسايل هههههههههه :dry:

 

 

 

 

الحمد لله يا بنات

انا دلوقتي اتحسنت كتير عن الأول بفضل الله

 

 

جزاكِ الله خيرا سارة ويسرا وماريا

 

 

ولاء ويسرا

 

رجيم التمر باللبن عبارة عن واحد وعشرين تمرة و3 أكواب حليب أو 3 علب زبادي في اليوم

 

الفطار 7 تمرات وكوب لبن أو علبة زبادي وهكذا

 

 

مين فيكم يا بنات يجي يعمل معايا ويشجعني؟

 

 

ولاء انتي وزنك كام ؟

وطولك؟

 

 

ويسرا وزنك كام يا قمر؟

طب الحمدلله

اكيد طبعا زبادى خالى الدسم وكذلك اللبن والا حيبقى زى قلته لو كان كامل الدسم

طولى مش عرفه لكن انا متوسطة الطول

اما وزنى 70

 

 

 

السلام عليكم

ايه اخباركم ؟؟

 

اقرأوا هذا الموضوع ضرورى يابنات

 

https://akhawat.islamway.net/forum/index.ph...=278192&hl=

وعليكم السلام

قراته يا جوجو

 

 

 

 

يسراااااااااااااااااااااااااااااا

الرد دا ليكي انت مخصوص مش عارفه اخد كلامك كله كوبي

هههههههههههههههههههههههه

شهر عثل مين يا عسليه انت

 

كنت نايمه في السرير يا اختي والنت قام مكمل وفاصل

واستني حد فيكم يخبط عليا ويجبلي برتقال

ما لقيت حد يا وحشين

ههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههه

ما انا عارفه انك كنت راقدة فى السرير ههههههههه

وتوقعت كمان ان النت كان فاصل لان مش يبعدك عنا غير الشديد القوى

لما تعيى المرة الجايه حبقى اجبلك برتقال ويوسفى يكون طلع هو كمان

تعاليلى انت بقى لانى اخذت الدور

 

 

 

 

ربنا يفرح قلبك نسرين

وييسر لك الحال حبيبتي

بدعيلك والله يا غاليه

 

 

امال فين انجيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

من زمان ما شفتها؟؟؟؟

انجى جهزها خرب ادعيلها يتصلح

اتاريها كانت بتسالنى فى موضوعك بتاع ناقش الذى بعدك بسؤال عن الجهاز لو خرب اعمل ايه

زمانها عملت بالنصيحه واشتغلت بالزن المصرى فى كل بيت عصرى ههههههههه

 

 

 

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

كيف حالكن اخواتي

منورة مرمر

قلقت عليكي

وفرحانة لعودتك

ام محمد كمان كانت مختفية

الحمدلله لعودتكن

لا تغيبوا تاني

انجي مختفية ولسة ما رجعت

وعليكم السلام

واخيرا ظهرتى انت كمان يا هانم

دا انتوا متفقين بقى تختفوا مع بعض وتظهروا مع بعض :cool:

 

 

بنات هو انتوا بتكلموا بعض بالتليفونات إزاي؟
مين اللى بيعمل كده وانا اكلهم بسنانى

قال يكلموا بعض فى التليفون قال

 

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

كيفكم ياموجودين يسرا

سارة

حواء لسا مانمتو

وعليكم السلام

كيفك ام ميوس وكيفها الجميله ميوس معاكى

لا مش بنام دلوقتى

 

 

كيف حالكن أخواتي

أم زياد كيف حالك فين كنت هاد الغبور

ماريا لقد اشتقت إليك كثيرا وعندما رأيت اسمك فرحت والله

يسرا حبيبتي كيف حالك

وأنت يا سارة وآلاء القدوس

وبنوتة وميمونة وفي جنة الله أحيا ونسرين

والأخوات الأخريات طبعا هذا ما تذكرته الآن

فأنا أحبكن جميعا وأتمنى أن نلتقي يوما ما

اهلييييييييين حواء

منووووورة الملتقى

الحمد لله حبيبتى بخير وفى نعمه من الله

كيفها بنوتك الورده الصافيه

هى عندها كام سنه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

جزاك الله خيرا زهوره على فتح ملقتى ( :

كيف حالك ؟

 

كللى ايمان ازيك ؟

اللهم امين بارك الله فيك

انا عندى 21 سنة

الحمد لله لم اكمل تعليمى بسبب الاختلاط ، اخدت الشهاده الاعداديه وجلست

لكنى ادرس فى الجامعه العالميه اللى على النت وهى تُدرس العلوم الشرعيه وهى للنساء فقط

ونظامها مثل المدارس يعنى واجبات وحضور وغياب وامتحانات ودرجات وشهاده

 

فينك ماريا ؟

1

 

الحمدلله تمام انتي كيفك

الله يبارك في حبيبتي ماشاءالله الله يطول باعمارنا

الله يوفقك في دراستك وينجحك يااارب

السلام عليكم ورحمه الله

كييييييييييييييييييييف الحال بنات

كتير وحشتوني والله

انا هنا يا يسوره

ايه الاخبار

انت الاكتر والله ربنا وحده يعلم

 

كيفك ساره انا هنا اهو حبيبتي

 

ميمونه

اخبار عمليتك ايه؟؟؟

 

فينهم البنات؟؟؟

 

اهلا اهلا اهلا بالغالية ماريا وييييينك ياعسل قلقنا عليك احنى كويسين الحمدلله انشغلنى عليك سلامات خير ان شاءالله

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة

شكرا مسلمة لينة

اهلا بك ماريا استاحشناك الحمد لله على سلامتك

شن جوكم يا سنفورات

سارة محمد

ميمونه

يسرا عبد الرحمن

احلم وردية

زهره الخزامة

،،المشتاقة للنقاب

وجميع الكتكوتات الحلوات

 

وعليكم اسلام ورحمة الله وبركاته

اهلا وسهلا تشتاقلق العافية حبيبتي استاحشتك يا وخيتي كيفك وكيف ميوسة الامورة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،اهلا يا غاليات

كيفكم؟

اريا نور المنتدى بوجودك

البنات ساءلين عليك في كل حتة

شو لي شدك علينا؟

قلقنا كثير

عودا حميدا

يسرا

توحشتك بزاف

كيفك ؟

كيفها لينا و عبده؟

ام محمد مراحب

صار لي مدة ما شفتك

كيفك اختي؟

ان شاء الله تكوني بخير

ميمونة

كيفك حبيبتي؟

كيفو قدمك؟

ان شاء الله تكوني بخير

سارة بالتوفيق يا غالية

هو انت استفدت من الجامعة

اذا كان نعم

ممكن اسجل

 

احلام وردية مراحب

كيفك؟

كللي ايمان اهلا بك اختي

وينها امك و اختك؟

اعرف اني نسيت اخريات اعذروني رجاء

اهاا

ايمان وينها ما شفت لها ردود اليوم

وينها؟

 

حياك نسرين الغالية اختي موجودة بس امي مابتفضى كتير رح يكون تواجدها قليل في المنتدى كيفك انتي حبوبة

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

A6rb.Com430.gifA6rb.Com630.gif

ماريــــــــــــــــــا و أخيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا رجعت ،،

 

 

الحمد لله الحمد لله الحمد لله ، 36_8_8.gif

 

 

و الله كتيـــر انشغل بالنا عليــك ^^

 

لعل المانع خيـرا يا زيزي

 

هيــك لتعرفـــي مكانك بالمنتدى ... و الله وحش جدا :mrgreen:

 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
ايمان وينها ما شفت لها ردود اليوم

وينها؟

 

يا حبيبتـــي ،، ربــي يخليــك ليـــا ،،

 

والله غيــر انشغلت ما قدرتش ندخل بزاف ،،

بارك الله فــيـك نسريــنو على السوأل احبك في الله

 

 

كيــف حال الاخوات الاخريــات ؟؟؟؟

 

2

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

اهلييين ماريا

بجد المنتدى لما تغيبي يفتقدك :))

 

 

امس تركت الموضوع 3 ردود وكنت اشوفه سلحفاااة رغم وضعي له ماردوا غير 3

اليوم جيت لقيته 53

قلت ايه اللي حصل

دخلت وعرفت السبب >> :mrgreen:

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

 

هلا وغلا أخباااركن ياااحلوااات؟؟

 

^^

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،،

 

كيفهن الحلوات؟

 

سلامى لكن واحدة واحدة علشان ما أنسى حد

 

يسرا وماريا وحشتونى كتييير

 

ماريا إنتى بتقولى تعرفتى عليا من 2008 هههههه أنا أساسا ما سجلت فى المنتدى إلا فى 2010

 

لكن على رأى المثل الدم بيحن

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
كيف حالكن أخواتي

أم زياد كيف حالك فين كنت هاد الغبور

ماريا لقد اشتقت إليك كثيرا وعندما رأيت اسمك فرحت والله

يسرا حبيبتي كيف حالك

وأنت يا سارة وآلاء القدوس

وبنوتة وميمونة وفي جنة الله أحيا ونسرين

والأخوات الأخريات طبعا هذا ما تذكرته الآن

فأنا أحبكن جميعا وأتمنى أن نلتقي يوما ما

 

اشتاقت لك الجنان حبيبتي حواء

تسلمي غلاتي

ربنا يكرمك يا رب :icon15:

 

A6rb.Com430.gifA6rb.Com630.gif

ماريــــــــــــــــــا و أخيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا رجعت ،،

 

 

الحمد لله الحمد لله الحمد لله ، 36_8_8.gif

 

 

و الله كتيـــر انشغل بالنا عليــك ^^

 

لعل المانع خيـرا يا زيزي

 

هيــك لتعرفـــي مكانك بالمنتدى ... و الله وحش جدا :closedeyes:

 

 

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ايه يا بنت الاحتفال الرهيب دا

ربنا ما يحرمني منك ابدا

والله وانتو كمان لما بتغيبو بتتركو فراغ كبير جداااااااااااااااااااا

ها عملتي ايه في النتيجه طمنيني

 

اهلييين ماريا

بجد المنتدى لما تغيبي يفتقدك :))

:icon15:

 

 

امس تركت الموضوع 3 ردود وكنت اشوفه سلحفاااة رغم وضعي له ماردوا غير 3

اليوم جيت لقيته 53

قلت ايه اللي حصل

دخلت وعرفت السبب >> :mrgreen:

زهورة

متحرمش منك

هههههههههههههههههههههههههههه

 

والله انا امبارح قلت لنفسي كدا

قلت اكيد زهره لما تدخل وتلاقي الصفحات دي هتقول مريا وصلت برغيها

هههههههههههههههههههههههههه

 

 

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

 

هلا وغلا أخباااركن ياااحلوااات؟؟

 

^^

 

مش معقوووووووووووووووول

الناس الوحشه افتكرتنا اخيرا

هلا انتصار حبيبتي وحشاني كتير ولا بتسالي ولا بتعبري

ولا بتقولي لما ادخل اشوف ماريا ولا حاجه خالص

 

 

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،،

 

كيفهن الحلوات؟

 

سلامى لكن واحدة واحدة علشان ما أنسى حد

 

يسرا وماريا وحشتونى كتييير

 

ماريا إنتى بتقولى تعرفتى عليا من 2008 هههههه أنا أساسا ما سجلت فى المنتدى إلا فى 2010

 

لكن على رأى المثل الدم بيحن

 

انت بتهرجي بقي

2010 ازاي؟؟

انا اصلا في السنه دي انقطعت عن المنتدي

اختلفت في الاسماء ولا ايه

عموما مش مهم السنه المهم اني احس اني اعرفك من زمان فعلا

والله ما بهزر

واعترفي وقولي انت منين من جمبي دوختيني معاك :roll:

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ربنا ما يحرمني منكم ولا من سؤالكم ابدا

 

ام ميس

 

كلي ايمان

 

 

 

يسراااااااااااااااااااااااااااااااااا

لما تجيني هاتيلي برتقال ولمون بس

علشان ما بحب اليوسفي

وياريت شويه اكلات من بتوعك

هههههههههههههههههههههههههه

 

انجي لو شاطره تعمل كدا وتشتغل علي الزن

يقوم شايله خالص

ههههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

 

كيف حالكم اخواتي ؟؟

 

اشتقت لكم كثيرا رغم أن غبت يوم واحد بس

 

كيفك ماريا؟؟ عودة حميدة

قلقتينا! ان شاء الله تكوني بخير

متعمليهاش تااااني

 

تحياتي لجميع الاخوات

احبكم جميعا في الله

تم تعديل بواسطة المسلمة لينة

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

https://akhawat.islamway.net/forum/index.php?showtopic=278018 بنات يا ريت تقرو موضوعي و تدلوني

في انتظاركم

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

كيفكن ياحبيبات عساكن بخير دوما يارب ^^

 

نجمتي ان دخلتي الملتقي ابقي اذهبي لقلم نابض في موضوع رسالة :)

 

ماشي ياطيبة ... احبكن في الله

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
كيفكن ياحبيبات عساكن بخير دوما يارب ^^

 

نجمتي ان دخلتي الملتقي ابقي اذهبي لقلم نابض في موضوع رسالة :)

 

ماشي ياطيبة ... احبكن في الله

 

الحمد لله

 

كيفك هموسة

أنتِ بخير ؟

 

كنتُ غائبة بالأمس واشتقتُ لكِِ

 

 

 

كيف حالكن أخواتي ؟

اشتقتُ لكن

 

دعواتكن مقبلة على امتحانات النصفي الثاني

 

 

كيف رجروجة وكيف ماريا الغائبة

 

والكل طبعًا

سامحوني متعجِّلة

 

أحبكن

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

وحشتوني يا بناتيت

 

كيف حالكن جميعا؟

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

حياك الله نسرين الحبيبة

 

أنا عنيت من هذا الأمر وكنت قلقانه جدا منه بس في فرق بسيط وهو أن عندي ولد واحد في وسط بنات وكان بفعل يقلدهن في كل شي حتي كان يقول لي أنا عاوزه بدل أنا عاوز ههههههههه

 

وأخذت الأمور عادي خالص وفعلا لما راح الروضة أندمج مع أصحابه ونسى كل شي

 

لا تقلقي يا حبيبة هو مازل صغير

 

ربنا يحميه وتفرحي به

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

المسلمه لينه

الأمة الفقيرة

هموسه

ميمونه

كيف الحال حبيباتي؟؟

 

ام محمد

كيفك حبيبتي انا رديت عليكي وصلك الرد؟؟

 

نسرين

انا رديت عليكي هناك

الامر بسيط متقلقيش

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

أزيك يا زيزي

 

لا لسه ممكن في السكة

 

أخبارك ايه

 

البنت انجي وحشتني ويارب تدخل بقى

 

يسورة فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

هههههههههههههههههه

تمام الحمد لله

اه والله انجي وحشتنب برضو

شكلها عملت بنصيحه يسرا واشتغلت علي الزن فجات بالسلب

ههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ههههههههههههههههههه

 

ربنا يستر

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكم اخواتي

 

كيف حالكن......مبروك للملتقى الجديد..انا متأخرة قليلا

 

سامحوني على تقصيري معكن فأنا مشغولة جدا....مع اني اشتقت الكن جداااا

 

احبكن في الله جميعا بدون استثناء

 

اختكم المقصرة أمينة

 

:)

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
زوار
هذا الموضوع مغلق.

  • من يتصفحن الموضوع الآن   0 عضوات متواجدات الآن

    لا توجد عضوات مسجلات يتصفحن هذه الصفحة

منتدى❤ أخوات طريق الإسلام❤

‏من خاف زلة القدم بعد الثبات، فليجعل له حظا من عبادة السر والقُرُبات، وليحرِص عليها حتى الممات.

×