اذهبي الى المحتوى
نور قلبي القران

موقف محرج أو مضحك حصلي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركات التي تم ترشيحها

أنا كنت بقصه كتير وكنت بترجى امي وكانت تخليني بس كانوا ينادولي **محمد رضى** على اسم ولد بنت عمتو ههههههههههههه

وكنمت بزعل اهىء اهىء اهىء

بس بعدين انقلب كل شي....لأنو ار يطول شعره وأنا أقصه هههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

أنا كنت بقصه كتير وكنت بترجى امي وكانت تخليني بس كانوا ينادولي **محمد رضى** على اسم ولد بنت عمتو ههههههههههههه

وكنمت بزعل اهىء اهىء اهىء

بس بعدين انقلب كل شي....لأنو ار يطول شعره وأنا أقصه هههههههههههههههههه

الحمد له فتكيت من كلامهم حتى لو على حساب شعره هو هههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

أتذكر في يوم..كان رمضان وجاتني الدورة ولما تجيني ساعتها دورو علي أكون كاني شايفة ملك الموت والله

المهم كل يومي وانا نايمة وأمي تصحيني علشان أشرب دوا بس

المهم وأخي الصغير معي وكان يشوفني وانا أشرب دوا

ولما جا والدي وشافني..عرف أني مريضة فجا وكلمني ولما أذن المغرب قالي والدي تعي علشان تفطري معانا وكأنه لايعلم شيئا ههههههههههههه

ع العموم قلت اقوم علشان ما انحرج حتى لو كنت مريضة المهم...قالي أخوي كيف هتفطري وانت اصلا كل يومك وانت تشربي وتاكلي

ههههههههههههه

الصراحة كان بيكذب حتى أني ما أكلت لقمة

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@نور قلبي القران

 

يا دي الإحراااااااااااااااج =)))

 

 

 

انا عندي موقف بصراحة لا احب تذكره لكني ساكتبه =)

 

كنت متزوجة ولابسة نقاب وحامل بهالة واحنا قبل ما يقسمو عائلة امي الإرث كانوا يسكنون مع بعض وعندهم دورين

 

المهم انا كنت لسة لابساه مازلت لم اتعود عليه

 

كنت في الدور الأول وفي الدور الثاني ابن خالتي جالس يتفرج وانا طلعت وشعري يبان ولم اشعر بنفسي وداخلة عليه ولم الاحظ بعد حتى دخلت الغرفة وفجاة تدخل خالتي وتقول لي الست منقبة؟؟؟؟؟

 

 

كيف طلعت كدة؟؟؟ وانا اسمع كلامها واحسست كاني ساغمى علي فقد اصبت بهستيرية مرة اضحك ومرة ابكي يعني لم اعرف كيف طلعت كدة من غير ما الاحظ سبحان الله

 

ومن يومها وانا لم اعد اروح عن امي كثيرا او اني التزم غرفتي احسن

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

احراج وضحك يا سلام

 

مرة وانا ف ثانية اعدادي، في حصة الرياضيات، الاستاذ بعد ما خلص شرح وكتابة فضل واقف جنب السبورة وانا مش شايفة اللي مكتوب وراه

شفت فيه وقلتلي يا استاذ زيح شوية مش عارف شوف :ph34r:

ثواني إجا الاستاذ وقف جنبي وخبطني ضربة على راسي وقلي : هو حنا بنتفرج فيلم هندي عشان أزيح شوية !

وفضل كل القسم يضحكو عليا وانا محرجة خالص :unsure: اهىء اهىء اهىء اهىء

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

 

السلام عليكن

 

موقف مضحك قوى ومخرج قمة الأحراج

في احدي السنوات ذهبنا لأداء فريضة الحج وقبل السفر ذهبنا لزيارة اسرة من معارفنا في جدة

المهم عند الوداع قدموا لنا بعض الهدايا وكان معهم رجل من جيرانهم فقال لنا ربنا يكتب السلامة

وراح مادي لزوجي ظرف وزوجي بقول لا والله مافي داعي فرد عليه الرجل لا دي وصية مصاريف

مرسلة معك للأولاد .

 

 

 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ههههههه موقفك مضحك يا نوره

 

ههههههههه موقف صعب صعب يا اللهم اجعل نجتى ببناتى

واهلا بيك فى المنتدى بين اخواتك

اسمك ايه ؟

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@اللهم اجعل نجاتي ببناتي

 

احراج مش طبيعي وحصلت معي بضع مرات لكن ليس بالمال ^_^

أعان الله زوجك في مثل هذا الموقف

 

@@ساره محمد

 

ههههههه شفتي اتهزقت خالص

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@

سَارّه مُحَمّد

 

ههههههه شفتي اتهزقت خالص

ههههههه وانتى عيطى بقى ولا موجعتكيش

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

لا أكيد متوجعتش خالص هههههههه

خصوصا انه كان حاطط خاتم في ايده وضربته كانت بقبضة اليد

كان على طول يضرب للراس كده.

 

ومع نفس الاستاذ حصلي موقف مضحك كمان

كنا في الحصة وكان في مطر وريح جامد جدا

والمدرسة قديمة شوية

اختك بقا قاعدة في الصف للي جنب الشباك

بيجي ريح قوي بيوقع شباك الزجاج على راسي

انكسر طبعا وفضلت انا وسط الاطار هههههههههههههههههههه

الغريب انه متوجعتش كثير مع انه لما رحت البيت ومشطت شعري لقيت فتات الزجاج وسط شعري

هههههههههههههههههههه

الاستاذ والكل مصدومين وبيسألوني اذا موجوعة وانا بشوف فيهم وعاوزة اضحك من المنظر.

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@"حــــواء"

 

ههههههههههههههههه

إحراج يا أمي حواء

بس سبحان الله مش عارفة هي بتحصل كتير مع المنقبات ليه؟؟؟

بس مع هيك لازم تزوري أمك اه

علشان ربنا يطولك في عمرك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@قطـــرة النــــدى

 

خطوة عزيزة ياقطورة ههههههههههههه

الظاهر كنت شقية متلي ومتل أمي حواء

بس زيح شوي يا استاذ

دي بنعملها كتير ههههههههههههههه

الاساتذة مابيعرفوش ولا إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@اللهم اجعل نجاتي ببناتي

 

حبيبتي تسعدنا مشاركتك معنا ياغالية لاتحرمنا من باقي المشاركات

وبخصوص موقف جوزك كان الاولى لو أخذ الظرف وشاف اللي فيه

بس لو كان عمل كده ماكنتيشي هتزورينا وتنورينا كده

بس بتحصل كتير الله يوفقنا ويهدينا يارب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكن أخواتي حبيباتي

سارة محمد ونور قلبي القران ما شاء الله اسم جميل نور الله قلوبنا وإياك

بالقران ويسر لنا حفظه.

 

سعدت بمرور كن . أنا اسمي سلافة

معكن بإذن الله

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ههههههههه

نوره الحمد لله ربنا سترها معاك من الزجاج

 

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الله يبارك فيك سلافه

اسعدك الله فى الدنيا والاخره وانا سعيده بوجودك معنا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@اللهم اجعل نجاتي ببناتي

 

مرحبا بك بيننا أختي

سلافة...بظن انك سورية صح؟؟؟

ولا غلطانة زي عادتي ههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@ساره محمد

 

اهلين حبيبتي

بخصوص الزجاج بتحصل كتير السنة اللي فاتت كنت قاعدة انا ورفيقتي وسبحان الله

نكسر زجاج الشباك ونحنا بعادين عنو بمسافة كتير صغيرة الله سترنا

ولما هتذكر موقف هدخل علشان أكتبه الظاهر انو المواقف خلصو معاك ههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@

سَارّه مُحَمّد

 

اهلين حبيبتي

بخصوص الزجاج بتحصل كتير السنة اللي فاتت كنت قاعدة انا ورفيقتي وسبحان الله

نكسر زجاج الشباك ونحنا بعادين عنو بمسافة كتير صغيرة الله سترنا

ولما هتذكر موقف هدخل علشان أكتبه الظاهر انو المواقف خلصو معاك ههههههههههههه

ااه انا لو مكانكم هابقى مرعوبه ^^

يعنى بحاول افتكر

انا مره كنت واقفه انا وصاحبتى بنقرأ حاجه متعلقه وبعدين صاحبتى مشت من غير مانا اخد بالى وجت بدالها واحده تانيه

فانا وطيت على التانيه من غير ماابص وقلتلها حاجه فرتها صاحبتى فلاقيتها بتقولى اه بصيت لاقيتها واحده تانيه

انفجرت فى الضحك ومشيت واتحرجت جدا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ههههههه أضحكتني سارة هي بالفعل تحدث كثيرا

 

أنا اتذكر مرة كانت امي تسكن معنا مدة عامين وما شاء الله هي لما تكون واقفة من خلفها تشبهني كثير

وهي مرة واقفة وزوجي ظنها انا وكان رايح عندها والحمد لله انها التفتت ههههههههه

 

احرج كثرا فقد كان سيتهور ههههههه الله يستر

  • معجبة 1

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكن ورحمة الله وبركاته

غبت وماحديش دخل

ههههههههههههههههه

 

خذي هالموقف بس حصل لوحدة سمعت عنها

المهم...بعد كتب كتابها بأيام إجا الزوج المصون علشان يزورها

وجاب فإيدو حاجة على شكل قلب أحمر على ما أظن

المهم دخلت الحرم المصون **ههههههههههه**

للمطبخ وجابت سكينة وخرجت

فجوزها سألها عن السكينة...قالتلو علشان أقطع الكيك اللي جيبتو فإيدك

وكان الإحراج

خبرها أنو هذا مو كيك هذي شمعة :(

ههههههههههههههه

شو رأيك بهذا الإحراج

والصراحة إحراج ليهم تنيناتهم

هو....هيقول هي بتظن أني جيبت كيك فخاب ظنها وهذا إحراج

وهي.....هتقول إيه الإحراج ده الراجل وجاب الشمعة وأنا شفتها كيك ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههه

ردي يا سوسو

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

الحمد لله يا حواء ^^

 

هههههههههه

تعرفى لما قلتى جابت سكينه بحسبها هتقتله ههههههه وانا خفت بقى قلت ايه ده جايبله هديه وعايزه تقتله ليه ههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

@@ساره محمد

 

هههههههههههههههه

المسكين كان هيروح فيها بس في الاخير اللتنين راحوا فيها

ذكرتيني بوحدة برضه بعد كتبت الكتاب بيومين على ما اذكر جا حوزها علشان يزورها فأمها طلبت منها أنها تفتحلو الباب وهي رايحة جات قطة ودخلت بين رجليها قامت البنت صرخت من خوفها

فالام راحت وفتحت الباب بدلها

ولما راحت البنت ولتقيت بجوزها قالها لما صرخت قلت في نفسي

إيه ده؟؟ هو احنا هنبتديها كده

ههههههههههههههه

وتوتة توتة خلصت الحدوتة

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

إنشاء حساب جديد أو تسجيل دخول لتتمكني من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

إنشاء حساب جديد

سجلي حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجلي حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلكين حسابًا بالفعل ؟ سجلي دخولك من هنا.

سجلي دخولك الان

  • من يتصفحن الموضوع الآن   0 عضوات متواجدات الآن

    لا توجد عضوات مسجلات يتصفحن هذه الصفحة

منتدى❤ أخوات طريق الإسلام❤

‏ الحب الحقيقي للنبي ﷺ ليس في إقامة مولدٍ لم يشرعه، وإنما في اتباع سنته، وإحياء ما أحياه، واجتناب ما نهى عنه، قال ﷺ: «من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد» [رواه مسلم]

×