اذهبي الى المحتوى
،،، نور ،،،

✿ ~ ملتقي الأحبه بأخوات طريــ الإسلام ــق ✿ ~

المشاركات التي تم ترشيحها

السلام عليكم يا حبيباتى ,

اختى عبير ربنا يبارك في مبتكن لبعض ويجعلها خالصة لوجهه الكريم

ويظلكم الله بظله يوم لاظل الا ظلة .

كيفك اختي ماريا وام ربعي وسارة وميمونة ويسرا و منولة العسولة و محبة .............الخ الخ الخ

علي فكرة يا ماريا الدونات عامل مشكلة في البيت كل يوم عوزين دونات عوزين دونات !!!

يا جماعة ادعو ل حمزة علشان تعبان قوي قوي .

يلا سلام علشان ورايا شوية حاجات هعملها باااااااااااااااااااااااااااااااااااااي .

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

أخباركم أيه يا عساسيل؟

 

عايزة أحكي لكم حاجة مديقاني جدا

 

من يومين في ست اتصلت بأبي وقالتله ألحق بنت أختك جوزها ضربها وكسر لها ايدها

الست دي كانت جارتها

المهم أبي كلمها في التليفون قالتله انها راحت المستشفى ولقوا عندها نزيف في عينها وتجمعات دموية وصوبعين مكسورين وجسمها كله كدمات

وقالتله ما يقولش لاهلها عشان ما يعملوش مشاكل

 

المهم أبي راح جابها عندنا

 

وسبب المشكلة انها بتطلب منه انه يشتغل ويديها فلوس عشان هو مش بيديها فلوس خالص

وكمان مدمن وياخد فلوس الناس وما يرجعهاش ويجوا البيت يتخانقوا معاه

ودا كان سبب المشاكل

 

المهم كانت عايزة تطلق بس رجعت في كلامها عشان مامتها وبابها بتقول انهم مش بيحبوها ومش هيستحملوها

وامبارح قالت لأبي يروحها عند جوزها ويزعق له شوية وخلاص

 

و أبي روحها امبارح

بس بصراحة انا كنت شايفه انها تطلق أحسن

بس خفت أقولها كدا ترجع تندم ولا حاجة

 

وكل شوية تسألني أطلق ولا لأ ؟

 

حبيت اخد رأيكم؟

 

 

لا حول و لا قوة الا بالله

عموما عزيزتي ميمونة ...ديننا دائما يعزز المرأة و يعطيها كل الحق بالمطالبة بحقوقها و كف الاذى عنها بالتي هي احسن

 

وجدت لك هذا الرابط

 

هنـــــــــــــــــــــا

 

اهم شيء خلي الوالد دايما يقف معها ..مثل ما بقول المثل :الخال والد

واذ1ا عجز عن مساعدتها لابد ان يطرح الموضوع علىاهلها

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
صبـــآح ــــكنَّ ورد ~

 

:)

وحشتوني

 

يا اهلا وسهلا بيكي نور

اخبارك ايه واخبار بنوتك

ان شاء الله تكون بخير

انا اول ما شفت اسمك افتكرت داخله بقانون جديد

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكم يا جماعة

 

ممكن انظم اليكن في هذا الملتقى الجميل mc%20(60).gif

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكم

الحمد لله ازيك ميمونه ؟

غلط كده بيضربها جامد ممكن تموت فيها او يحصلها حاجه

هو ممكن والدك ينصحه وكده

طب بصى هى الست قالت متقولش لأهلها لان هيعملوا مشاكل

وبنتهم رجعت فى كلامها من ناحية الطلاق بتقول ان اهلها مش بيحبوها

طب هما كانوا هيعملوا مشاكل عشان ايه بالظبط ؟ فاهمه قصدى

يعنى كانوا هيزعقوا لبنتهم ولا لزوجها ؟

 

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الحمد لله ازيك ام حمزة؟

شفاه الله وعافاه الله يحفظه ويمتعه بالصحة والعافيه

هو اد ايه ؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

 

ازيك ام محمد؟

نور ازيك وحشتينى طمنينى عليك كنتى فين ؟

 

اسيه ازيك ؟

هههههههه لا ... نور بتدخل هنا تتكلم سعات من غير اضافه قوانين ( :

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ازيك راجية الجنة؟

طبعا ... اهلا بيكِ فى الملتقى وبين اخواتك فى الله

 

مشـــــ 1 ــــــــاركه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

أخباركم أيه يا عساسيل؟

 

عايزة أحكي لكم حاجة مديقاني جدا

 

من يومين في ست اتصلت بأبي وقالتله ألحق بنت أختك جوزها ضربها وكسر لها ايدها

الست دي كانت جارتها

المهم أبي كلمها في التليفون قالتله انها راحت المستشفى ولقوا عندها نزيف في عينها وتجمعات دموية وصوبعين مكسورين وجسمها كله كدمات

وقالتله ما يقولش لاهلها عشان ما يعملوش مشاكل

 

المهم أبي راح جابها عندنا

 

وسبب المشكلة انها بتطلب منه انه يشتغل ويديها فلوس عشان هو مش بيديها فلوس خالص

وكمان مدمن وياخد فلوس الناس وما يرجعهاش ويجوا البيت يتخانقوا معاه

ودا كان سبب المشاكل

 

المهم كانت عايزة تطلق بس رجعت في كلامها عشان مامتها وبابها بتقول انهم مش بيحبوها ومش هيستحملوها

وامبارح قالت لأبي يروحها عند جوزها ويزعق له شوية وخلاص

 

و أبي روحها امبارح

بس بصراحة انا كنت شايفه انها تطلق أحسن

بس خفت أقولها كدا ترجع تندم ولا حاجة

 

وكل شوية تسألني أطلق ولا لأ ؟

 

حبيت اخد رأيكم؟

 

ربنا يهديه يارب بس المدمن ده مشكلة وصعب الحياة معاه

 

وعلشان تفهى قصدى إدخلى قصص عامة أنا كاتبة قصة حقيقية هناك عن الموضوع ده

 

إسمها الأعمار بيد الله يمكن تفيدك بشىء

 

السلام عليكم يا حبيباتى ,

اختى عبير ربنا يبارك في مبتكن لبعض ويجعلها خالصة لوجهه الكريم

ويظلكم الله بظله يوم لاظل الا ظلة .

كيفك اختي ماريا وام ربعي وسارة وميمونة ويسرا و منولة العسولة و محبة .............الخ الخ الخ

علي فكرة يا ماريا الدونات عامل مشكلة في البيت كل يوم عوزين دونات عوزين دونات !!!

يا جماعة ادعو ل حمزة علشان تعبان قوي قوي .

يلا سلام علشان ورايا شوية حاجات هعملها باااااااااااااااااااااااااااااااااااااي .

 

أهلاً أم حمزة ربنا يقويكِ لا بأس على حمزة

 

ربنا يشفيه شفاء لا يغادر سقماً طهور إن شاء الله

 

صبـــآح ــــكنَّ ورد ~

 

:)

وحشتوني :blink:

 

يا هلا ومرحب أخيراً افتكرتينا

 

فينك يا بنتى سألت من كام صفحة فاتو

 

السلام عليكم يا جماعة

 

ممكن انظم اليكن في هذا الملتقى الجميل mc%20(60).gif

 

أهلاً هجورة منورة ودا عاوز إستئذان إدخلى على طول

 

الموضوع هنا أحلى من موضوع غادة الرغى هنا ما لوش حدود فضفضة بجد mc%20(60).gif

 

وكل واحدة هنا بتاخد رأى الكل فى أى حاجة تيجى على بالها

 

 

أهلاً سارة عاملة إيه يا قمر وأخبار البلكونات إيه سلميلى عليها

هى البنت يسرا هتختفى تانى براحتها بصراحة أنا زهقت منها وشكلى هغيرها بواحدة على أخضر أو أصفر

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
الحمدلله انا بخير

غيرت صورة ابنك و ماشاء الله الله يخليهم لك

انتي اخبارك ايه

عندك حد بيمتحن؟؟

الله يخليكي

انا الحمد لله لا ما عندي حد بيمتحن ابني الكبير لسه هيدخل المدرسه السنه الجايه دي ان شاء الله

 

 

الحب المولع الذي في قلوبنا من ناحية بعضنا وربنا لوحده هو الي يعلمه انتوا متعرفوش اد ايه منال عندي واد ايه وقفت جمبي في ازمات كتير والحمدلله وفقني ربنا ومريت بيها وعقبالكم يكون عندكم اصحاب زي منولة

 

بصراحة الكلام ده كبير علي أوى عبير حرام عليكى تشيلينى الذنوب دى كلها

 

إنتى نفختى في بصورة أنا ماستهلهاش ربى يغفر لى ويرحمنى برحمته

 

 

******************

 

ماريا يسرا كانت موجودة الظهر مش عارفة هى بتروح فين بصراحة

كيفك منال اخبارك ايه ؟

مش عارفه والله البت دي مالها بتغيب كتير الايام دي

ان شاء الله خير

 

 

أخباركم أيه يا عساسيل؟

 

عايزة أحكي لكم حاجة مديقاني جدا

 

من يومين في ست اتصلت بأبي وقالتله ألحق بنت أختك جوزها ضربها وكسر لها ايدها

الست دي كانت جارتها

المهم أبي كلمها في التليفون قالتله انها راحت المستشفى ولقوا عندها نزيف في عينها وتجمعات دموية وصوبعين مكسورين وجسمها كله كدمات

وقالتله ما يقولش لاهلها عشان ما يعملوش مشاكل

 

المهم أبي راح جابها عندنا

 

وسبب المشكلة انها بتطلب منه انه يشتغل ويديها فلوس عشان هو مش بيديها فلوس خالص

وكمان مدمن وياخد فلوس الناس وما يرجعهاش ويجوا البيت يتخانقوا معاه

ودا كان سبب المشاكل

 

المهم كانت عايزة تطلق بس رجعت في كلامها عشان مامتها وبابها بتقول انهم مش بيحبوها ومش هيستحملوها

وامبارح قالت لأبي يروحها عند جوزها ويزعق له شوية وخلاص

 

و أبي روحها امبارح

بس بصراحة انا كنت شايفه انها تطلق أحسن

بس خفت أقولها كدا ترجع تندم ولا حاجة

 

وكل شوية تسألني أطلق ولا لأ ؟

 

حبيت اخد رأيكم؟

لا اله الا الله

الله يعنها وخلي والدك جمبها علي طول

اما راي في انك تقوللها فما مش هقول راي لان الكل بيزعل لما اقول ان لازم الواحده متخبيش شيء

 

 

 

السلام عليكم يا حبيباتى ,

اختى عبير ربنا يبارك في مبتكن لبعض ويجعلها خالصة لوجهه الكريم

ويظلكم الله بظله يوم لاظل الا ظلة .

كيفك اختي ماريا وام ربعي وسارة وميمونة ويسرا و منولة العسولة و محبة .............الخ الخ الخ

علي فكرة يا ماريا الدونات عامل مشكلة في البيت كل يوم عوزين دونات عوزين دونات !!!

يا جماعة ادعو ل حمزة علشان تعبان قوي قوي .

يلا سلام علشان ورايا شوية حاجات هعملها باااااااااااااااااااااااااااااااااااااي .

 

ربي يخلهوملكم يا قمرهههههههههههههههههههه

ازيك ام حمزه

بالف هنا علي قبلهم حبيبتي

كويس انهم بيحبوها عندي ابني الكبير مش بيحبها خالص

يلا معلش نتعب احنا شويه بس اهم شيء القطاقيط يبقو مبسوطين

 

 

صبـــآح ــــكنَّ ورد ~

 

:)

وحشتوني :blink:

لا مش معقول نور مره واحده

ايه الغيبه دي يا بنتي

وحشانا والله

شفتي ملتزمين بالقواعد اهو

ميهنش علينا زعلك مننا يا جميل

 

السلام عليكم يا جماعة

 

ممكن انظم اليكن في هذا الملتقى الجميل mc%20(60).gif

 

يا هلا والله

ايه النور دا

طبعا ممكن الملتقي لكل الاخوات وليس لنا فقط يا قمر

بس انتو الي مش بتحبو تدخلو

شكلكو ملكوش في الرغي

اصل كل الي هنا رغاااااااااااااااااااااااايين

هههههههههههههههههههههههههه

 

 

ساااااااره

ازيك يا قمر كيفك؟

الله يعينك

 

اسيه

شو الاخبار يا بنت واخبار العجينه ايه لسه بتلزق منك ولا تمام؟؟

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
صبـــآح ــــكنَّ ورد ~

 

:)

وحشتوني :wub:

 

أزيك يا سكرة

انتي لسه على قيد الحياة هههههههههههههههههههه

فينك يا بنتي من زمن

السلام عليكم يا جماعة

 

ممكن انظم اليكن في هذا الملتقى الجميل mc%20(60).gif

وعليكم السلام

منورة الملتقى يا هجورة يا سكرة

 

السلام عليكم

الحمد لله ازيك ميمونه ؟

غلط كده بيضربها جامد ممكن تموت فيها او يحصلها حاجه

هو ممكن والدك ينصحه وكده

طب بصى هى الست قالت متقولش لأهلها لان هيعملوا مشاكل

وبنتهم رجعت فى كلامها من ناحية الطلاق بتقول ان اهلها مش بيحبوها

طب هما كانوا هيعملوا مشاكل عشان ايه بالظبط ؟ فاهمه قصدى

يعنى كانوا هيزعقوا لبنتهم ولا لزوجها ؟

 

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الحمد لله ازيك ام حمزة؟

شفاه الله وعافاه الله يحفظه ويمتعه بالصحة والعافيه

هو اد ايه ؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

 

ازيك ام محمد؟

نور ازيك وحشتينى طمنينى عليك كنتى فين ؟

 

اسيه ازيك ؟

هههههههه لا ... نور بتدخل هنا تتكلم سعات من غير اضافه قوانين ( :

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ازيك راجية الجنة؟

طبعا ... اهلا بيكِ فى الملتقى وبين اخواتك فى الله

 

مشـــــ 1 ــــــــاركه

 

وعليكم السلام

الحمد لله انا بخير ازيك سرسورة

بصي يا سوسو بصراحة اهلها ناس غريبة جدا مش بيحبوها خالص

وكمان هما لو شفوها هيطلقوها قعدت معاهم بتقول انهم مش هيطقوها

وكمان هما فقراء جدا مش هيقدروا يصرفوا عليها

وبتقول إنهم مش هيوافقوا انها تشتغل

وهي عندها 36 سنة ولسه ما خلفتش وبصراحة هما ما صدقوا انها تزوجت

أخباركم أيه يا عساسيل؟

 

عايزة أحكي لكم حاجة مديقاني جدا

 

من يومين في ست اتصلت بأبي وقالتله ألحق بنت أختك جوزها ضربها وكسر لها ايدها

الست دي كانت جارتها

المهم أبي كلمها في التليفون قالتله انها راحت المستشفى ولقوا عندها نزيف في عينها وتجمعات دموية وصوبعين مكسورين وجسمها كله كدمات

وقالتله ما يقولش لاهلها عشان ما يعملوش مشاكل

 

المهم أبي راح جابها عندنا

 

وسبب المشكلة انها بتطلب منه انه يشتغل ويديها فلوس عشان هو مش بيديها فلوس خالص

وكمان مدمن وياخد فلوس الناس وما يرجعهاش ويجوا البيت يتخانقوا معاه

ودا كان سبب المشاكل

 

المهم كانت عايزة تطلق بس رجعت في كلامها عشان مامتها وبابها بتقول انهم مش بيحبوها ومش هيستحملوها

وامبارح قالت لأبي يروحها عند جوزها ويزعق له شوية وخلاص

 

و أبي روحها امبارح

بس بصراحة انا كنت شايفه انها تطلق أحسن

بس خفت أقولها كدا ترجع تندم ولا حاجة

 

وكل شوية تسألني أطلق ولا لأ ؟

 

حبيت اخد رأيكم؟

 

ربنا يهديه يارب بس المدمن ده مشكلة وصعب الحياة معاه

 

وعلشان تفهى قصدى إدخلى قصص عامة أنا كاتبة قصة حقيقية هناك عن الموضوع ده

 

إسمها الأعمار بيد الله يمكن تفيدك بشىء

 

 

يارب يا خالتو ربنا يهديه

بصراحة الادمان ده شئ شنيع ربنل يعافينا يارب

 

أزيك يا ماريا

 

بصراحة انا معاكِ انها لازم تقول لاهلها

 

بس للاسف انتي ما تعرفيش اهلها

 

هي تعرفهم اكتر

 

يعني بصي بجد يا زيزي هما ناس غريبة جدا

 

تحسي انها مش بنتهم بصراحة بتصعب عليا جدا

 

ربنا يهدي جوزها

 

 

 

 

 

ازيك آسية أخبارك أيه؟

 

أزيك أم حمزة ؟

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
أهلاً سارة عاملة إيه يا قمر وأخبار البلكونات إيه سلميلى عليها

الحمد لله ازيك خالتو منال؟

هههههههه اسلملك ازاى

هو انتوا بتعملوا ايه الايام دى وهى الساعه متغيرتش فالشروق الساعه 5 وسبع دقائق

بتناموا كام فبتصحوا كام للفجر؟

لونته اهو عشان تشوفوه إن شاء الله

 

انا الحمد لله لا ما عندي حد بيمتحن ابني الكبير لسه هيدخل المدرسه السنه الجايه دي ان شاء الله

بجد لسه هيدخل ، إن شاء الله

اصل التصوير بيكبر الشكل سعات

الحمد لله ازيك انتى ماريا ؟

الله يباركلك فيهم ( :

وعليكم السلام

الحمد لله انا بخير ازيك سرسورة

بصي يا سوسو بصراحة اهلها ناس غريبة جدا مش بيحبوها خالص

وكمان هما لو شفوها هيطلقوها قعدت معاهم بتقول انهم مش هيطقوها

وكمان هما فقراء جدا مش هيقدروا يصرفوا عليها

وبتقول إنهم مش هيوافقوا انها تشتغل

وهي عندها 36 سنة ولسه ما خلفتش وبصراحة هما ما صدقوا انها تزوجت

الحمد لله كويسه ( :

اه ... الله المستعان

ربنا يهدى زوجها الصراط المستقيم ، خلوا حد ينصحه

 

مشــــ 2 ــــــــاركه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
هو انتوا بتعملوا ايه الايام دى وهى الساعه متغيرتش فالشروق الساعه 5 وسبع دقائق

بتناموا كام فبتصحوا كام للفجر؟

لونته اهو عشان تشوفوه إن شاء الله

 

هههههههههههههههههههههههه حلوه لونتيه دى

 

 

أنا بنام الساعة واحدة

 

وببقى ظابته المنبة وربنا هوالمعين

 

المشاركة دى مخصوص علشانك *******2

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ميمونه

ربنا يعنها والله ويهدلها جوزها

والله الدنيا دي مليانه

الله المستعان

 

ساره

الله يخليكي يا جميل

 

مشاااااركه 2

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
هههههههههههههههههههههههه حلوه لونتيه دى

 

 

أنا بنام الساعة واحدة

 

وببقى ظابته المنبة وربنا هوالمعين

 

المشاركة دى مخصوص علشانك *******2

هههههههه

بجد 1 طب بتصحى كام كده ؟ الفجر

نعم الله هو المعين ، طبعا احنا نأخذ بالاسباب

جزاك الله خيرا على مشاركتك المخصوصه ، معلش خالتو منال ( :

 

ويبارك فيك ماريا

وانتى بتعملى ايه الايام دى وهى الساعه متغيرتش فالشروق الساعه 5 وسبع دقائق

بتنامى كام فبتصحى كام للفجر؟

 

مشــــــ 3 ـــــــأركه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

والله انا نومي مش مظبوط الا

بس الساعه متغيرتش لا زي ماهي

انا عموما بنام بعد الفجر

وبصحي الساعه 11 او 10 او 12

الصحيان دا مالو مواعيد عندي

بعاني انا من قله النوم

بس الحمد لله الفجر ما بيروح عليا ابداااا

مشاااااركه3

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
أهلاً هجورة منورة ودا عاوز إستئذان إدخلى على طول

 

الموضوع هنا أحلى من موضوع غادة الرغى هنا ما لوش حدود فضفضة بجد

 

وكل واحدة هنا بتاخد رأى الكل فى أى حاجة تيجى على بالها

 

الله يخليك يا منولة على الترحيب الحلو يعني هنا فضفة عن كل شيء يفرح ويحزن واخد راي بعضنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ازيك راجية الجنة؟

طبعا ... اهلا بيكِ فى الملتقى وبين اخواتك فى الله

 

كويسة ياسارة وانت ازيك شكرا على الترحيب

 

يا هلا والله

ايه النور دا

طبعا ممكن الملتقي لكل الاخوات وليس لنا فقط يا قمر

بس انتو الي مش بتحبو تدخلو

شكلكو ملكوش في الرغي

اصل كل الي هنا رغاااااااااااااااااااااااايين

هههههههههههههههههههههههههه

 

اهلا بك يا ماريا ايه يعني رغي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟mc%20(22).gif

 

وعليكم السلام

منورة الملتقى يا هجورة يا سكرة

 

انت السكرة يا ميمونة ح بجد ملتقى جميل وين رحت انا كلما ادخل للمنتدى وما انتبهتلوا ؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ههههههههههههههههههههههههههههه

رغي يعني

مش بيبطلو كلام

بس والله مش عارفه فينهم الايام دي غطسانين فين

باين خايفين من نور اصلها مشترطه علينا منكترش من الكلام

ههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

هههههههههه اضحك الله سنك يا ماريا

 

احنا هنا انا وانت بس

 

حسب ما ورد سابقا انت متزوجة وعندك اولاد صغيرين وعاملين العمايل معاك الله يعينك على تربية الاولاد يا رب ويحفظهملكم

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
والله انا نومي مش مظبوط الا

بس الساعه متغيرتش لا زي ماهي

انا عموما بنام بعد الفجر

وبصحي الساعه 11 او 10 او 12

الصحيان دا مالو مواعيد عندي

بعاني انا من قله النوم

بس الحمد لله الفجر ما بيروح عليا ابداااا

ايوة مش هتتغير قالوا ، إن شاء الله

طب الحمد لله انا بسأل عشان الفجر ( :

كويسة ياسارة وانت ازيك شكرا على الترحيب

الحمد لله ، العفو

هو انتى مكنتيش جيتى هنا قبل كده ؟ اصل فاكره انك كنتى بتيجى لكن فى التانى المقفول

الله اعلم

 

مشـــ 4 ــــاركه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
الحمد لله ، العفو

هو انتى مكنتيش جيتى هنا قبل كده ؟ اصل فاكره انك كنتى بتيجى لكن فى التانى المقفول

الله اعلم

 

تسلملي يا سوسو كنت ادخل ومشاركش بس اليوم مصمم ان ياشارك معكن والصبحة جميلة دي ده يشرفني كثيرا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

منال كفاية تواضع انتي عارفة غلاوتك عندي ما رضيت اقول معزتك عشان ما تتقرا خطا

 

 

 

 

جزاك الله كل الخير ام حمزة و جعله في ميزان حسناتك

 

 

 

الاخت راجية الجنة يا هلا و يا غلا فيكي

 

 

 

 

ميمونة كان الله في عون ابيكي

 

هي زوجها مدمن صعب جدا العيشة معه

 

اما عن اهلها فغريبة ان كان كما تقولي فهي مبتلاة لا زوج و لا اهل

 

 

و ان كان كرة اهلها بسبب اخلاقها و اخلاقها فعليها تحسن من نفسها

 

و لازم يكون في ناس يتصرفوا صح في هذه الاشياء و كان الله في عونكم

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

يا بنات كلكم ماريا * عبير * هاجر * أم حمزة * ميمونة * أم ربعى * نور * يسرا * سارة كل البنات أنا مخى مش دفتر علشان أكتب الكل عوزاكم تدخلوا الموضوع ده وتقولوا

 

رأيكم بأمانة الموضوع أنا كتبته بقلمى دون الرجوع لأى مصادر والرابط أهو علشان ما أتعبكوش

 

https://akhawat.islamway.net/forum/index.php?showtopic=269699

 

يالا قلولى رأيكم بجد بس جواه مش هنا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

اهلين منولة

 

كيفك وكيف البنات وابنتك هاجر ماشي حالهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راح اشوف الموضوع وارد عليه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

عايزاكم برضه تقولولي

 

أيه رأيكم في الموضوع ده

أنا اللي كتباه دون الرجوع لأي مصادر

من دماغي الجميلة

 

https://akhawat.islamway.net/forum/index.php?showtopic=269341

 

أنا ماشية دلوقتي هرجع أقرأ ردودكم بإذن الله

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ميمونة حببوتي راح ادر عليك بركة ان شاء الله لان راح انام تصبحواعلى خير ادعولي يابنات قبل النوم

 

والي تنهض في الفجر تدعيلي ان تتحقق كل ما اتمناه في قلبي

 

وعليكم السلام

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
زوار
هذا الموضوع مغلق.

  • من يتصفحن الموضوع الآن   0 عضوات متواجدات الآن

    لا توجد عضوات مسجلات يتصفحن هذه الصفحة

منتدى❤ أخوات طريق الإسلام❤

‏من خاف زلة القدم بعد الثبات، فليجعل له حظا من عبادة السر والقُرُبات، وليحرِص عليها حتى الممات.

×